24 Mayıs 2009 Pazar

Palakaş

Kaşlarım çok kalındır. Alnımın ortasına kadar uzanan bu sarı kaşlaklar binlerce nadir ve narin türe evsahipliği yapar. Hiç kira almam, benimle haftada bir matematik kantininde çay içmeleri yeterlidir. Kaşgollü sincaptan kaşık ayısına binlerce tür yaşar dediğim gibi. Bir keresinde aynanın karşısında duramayıp epilasyon aletini iki kaşımın arasına dayadığımda Greenpeace üyeleri pankart asmışlardır ve beni bağlamışlardır. Göbekatan Sarnıcı göbeğimden bağışladığım yağlardan inşaa edilmiştir. Bu göbeğin içinde de tenyadan kıl kurduna ve şerite kadar her türlü paraziti beslerim. Eli açığımdır. Kitleyi hizaya sokmayı en iyi ben bilirim. Aralarından geçtiğimde munrazam bir sıra oluşturuulmuş olur ki askeri kıtalar paşalarca denetlenmeden önce kıtayı denetlemek üzere en son ben çağrılırım subaylarca. İsrail ve İngiliz Kraliyet Hava Kuvvetlerinde çalışmışlığım vardır. Fakat deniz kuvvetleri suyun kaldırma kuvvetine güven olmaz diyerek bana iş vermemekteler. Ben de bol bol yüzüyorum intikamımı almak için. Ne oluyor? Azgın dalgalarla boğuşmak zorunda kalıyorlar. Sonra da ayağıma geliyorlar abi biz yaptık sen yapma diye. Ama ben de af yok abi ben de af yok. Olur mu abi öyle şey, yapılır mı abi bu bana, gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun abi diyerek patiğimi suya sokmamla koca koca zırhlıların dalgalara gömülmeleri bir oluyor, bizim muharrem'e sorun isterseniz. Ah azman ah. Küçük mavi bir şirini ele geçirmek için neler vermezdim diyen Gargamel' benzetiyorlar beni. Tek eksiğim göbeğim yüzünden kambur duramamam. Nasıl kambur durabilir insan. Göğüs ve bacak etlerinin epeyce bir kısmını karın boşluğuna çekerek. Ama yok! Yok abi yok. bühü bühü bühü... Ben de karın boşluğu diye bir şey yok. Dolu dopdolu hatta taşmış vaziyette bir karın boşluğuna sahibim. Ama abi! Sen sen ol öyle ne bulursan atma ağzına, sözgelimi odasına misafir olduğun adamın bir haftalık peynirini bit çatalda eritme mide asitinde. Sana da yazık adama da. Bana ne dedim bana ne dedim ben, her yediğim bokuma karışmadı, kaldım böyle göbekli başıma. E peki abi göbeği kendin ettin kendin buldun diyeceksin peki ama bu kaşlar ne y.r.k. Sana ne abi ben kaşlarımla barışığım. Hem ne o abi ezik misin sen? Ne dedin, duymuyorum seni. Gel abi gel gel gel de üstüne oturup ezeyim seni de şişik ne demekmiş gör. Gel abi gel abi kaçma dur geldim abi.

Hiç yorum yok: